ترسناک ترین منظره دنیا درکدام منطقه می باشد

نوشته شده توسط:عغف عغفق | ۰ دیدگاه


پرخطر ترین منظره دنیا درکدام منطقه می باشد


تصور شما از اسم شبیه جزیره مترسک چه میباشد؟ یک اسم فانتزی کودکانه

که به جهانی کارتونی کودکان ربط داده می شود یا اسمی که احتمالا قرارمیباشد روی یک شهربازی نهاده شود؟


افراد کشور پیش از اینکه این اسم برای یک شهربازی دخترانه در نظر بگیرند، آن را روی ترسناک ترین

منظره جهان که جاذبه توریستی دست میباشد سازشان گذاشته اند! شهری که نماد گردشگری سیاه در مکزیک به شمار می رود و شما را به دیدن هزاران عروسک زشت حلق آویز دعوت می کند!

 

وحشتناک ترین باغ دنیا!

 

 

شاید نمونه ایرانی این ژانر از گردشگری را بتوانید در باغ درویش خان ببینید که البته هم در انگیزه های شکل گیری آن تفاوت چشمگیری با جزیره عروسک ها وجود دارد و هم در شخصیت سازنده اش. با این حال، وجه اشتراک این دو باغ، خلق یک جاذبه گردشگری خوفناک است که در اثر یک اندوه عمیق درونی خلق شده اند و در گذر زمان توانسته اند در حد و اندازه یک جاذبه گردشگری مطرح شوند.

 

 

باغ درویش خان

 

باغ سنگی درویش خان در 40 کیلومتری جنوب شرقی سیرجان قرار گرفته و از 40سال پیش که زمین زراعی درویش خان دستخوش اصلاحات ارضی شد، به این شکل درآمد.

 

 

درویش خان به نشانه اعتراض و در واقع به خاطر رنجی که از این اتفاق کشید، درخت‌های باغش را که دیگر خشک شده بودند، در جای دیگری کاشت و سنگ‌هایی را از کوه‌های اطراف جمع کرد تا میوه درختان ازدست رفته‌اش باشند؛ کاری که باعث شد خیلی‌ها بگویند پیرمرد چون نتوانسته این حادثه را تحمل کند، مجنون شده است.

 

 

باغ درویش خان!

 

کرولال بودن درویش‌خان و اینکه نمی‌توانست چیزی از گذشته و حالش بگوید هم باعث شده بود که اهالی روستا او را یک مرد عجیب‌وغریب بدانند. تا زمانی که چند سال پیش تعدادی گردشگر و مسافر، اتفاقی باغ سنگی را دیدند و این باغ به عنوان یک جاذبه گردشگری رونق گرفت.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

وبلاگی که مشاهده میکنید مرکز مقالات تخصصی در مورد مراسم ازدواج,طراحی دکور و مهاجرت میباشد.در زمینه مهاجرت,مطالبی در مورد مهاجرت به استرالیا و اقامت در برخی کشورها و شزایط آن قرار داده میشود و در ارتباط با مراسم ازدواج نیز مطالبی در مورد آرایشگاه عروس ارائه میشود.در زمینه دکوریشن نیز مطالبی در مورد دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون آشپزخانه, منتشر میشود.